Bakan Uraloğlu, AB Komiseri Marta Kos ile Orta Koridor’u görüştü
Bakan Uraloğlu, AB Komiseri Marta Kos ile Orta Koridor’u görüştü
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu yaptığı açıklamada, Avrupa Birliği (AB) Komiseri Marta Kos ile Brüksel’de Orta Koridor ve Türkiye-AB iş birliği imkânlarını değerlendirdiklerini belirtti.
Son Güncelleme :
23 Haziran 2026 - 17:38
1 views
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu yaptığı açıklamada, Avrupa Birliği (AB) Genişlemeden Sorumlu Komiseri Marta Kos ile Brüksel’de Orta Koridor’un bölgesel bağlantısallığa sağlayacağı katkıları ve Türkiye-AB iş birliği imkânlarını değerlendirdiklerini belirtti. Uraloğlu, Orta Koridor’un küresel ticaret ağlarında Türkiye’nin stratejik rolünü güçlendirdiğini ifade etti.
YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.