Bakan Uraloğlu, AB Komiseri Marta Kos ile Orta Koridor’u görüştü « Son Bülten

23 Haziran 2026 - 15:58

Bakan Uraloğlu, AB Komiseri Marta Kos ile Orta Koridor’u görüştü

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu yaptığı açıklamada, Avrupa Birliği (AB) Komiseri Marta Kos ile Brüksel’de Orta Koridor ve Türkiye-AB iş birliği imkânlarını değerlendirdiklerini belirtti.

Bakan Uraloğlu, AB Komiseri Marta Kos ile Orta Koridor’u görüştü
Son Güncelleme :

23 Haziran 2026 - 17:38

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu yaptığı açıklamada, Avrupa Birliği (AB) Genişlemeden Sorumlu Komiseri Marta Kos ile Brüksel’de Orta Koridor’un bölgesel bağlantısallığa sağlayacağı katkıları ve Türkiye-AB iş birliği imkânlarını değerlendirdiklerini belirtti. Uraloğlu, Orta Koridor’un küresel ticaret ağlarında Türkiye’nin stratejik rolünü güçlendirdiğini ifade etti.

 
 

Hibya Haber Ajansı

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.