Bakan Işıkhan: Tüm evlatlarımıza iyi tatiller diliyorum « Son Bülten

26 Haziran 2026 - 07:57

Bakan Işıkhan: Tüm evlatlarımıza iyi tatiller diliyorum

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, karne alan öğrencileri tebrik ederek, tüm çocuklara iyi tatiller diledi.

Bakan Işıkhan: Tüm evlatlarımıza iyi tatiller diliyorum
Son Güncelleme :

26 Haziran 2026 - 9:48

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, karne alan öğrencileri tebrik etti.

Çocukların sevincini paylaşan Işıkhan, “Bugün, çocuklarımız için heyecanlı bir gün. Karne heyecanını ailesiyle, öğretmenleriyle ve arkadaşlarıyla paylaşan evlatlarımızın gözlerinden öpüyorum” dedi.

Bakan Işıkhan, mesajını “Tüm evlatlarımıza iyi tatiller diliyorum” temennisiyle tamamladı.

Hibya Haber Ajansı

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.