Aydın’a 4,4 milyon TL’lik içme suyu altyapı yatırımı « Son Bülten

26 Haziran 2026 - 23:12

Aydın’a 4,4 milyon TL’lik içme suyu altyapı yatırımı

Aydın Büyükşehir Belediyesi ve ASKİ tarafından Kuyucak Bucak Mahallesi’nde başlatılan içme suyu şebeke hattı yenileme çalışmasıyla bölgenin altyapısı güçlendiriliyor.

Aydın’a 4,4 milyon TL’lik içme suyu altyapı yatırımı
Son Güncelleme :

15 Mayıs 2026 - 9:00

16 views

Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu’nun öncülüğünde kent genelinde sürdürülen altyapı yatırımları kapsamında Kuyucak ilçesi Bucak Mahallesi’nde içme suyu şebeke hattı yenileme çalışması başlatıldı.

Aydın Büyükşehir Belediyesi ve ASKİ Genel Müdürlüğü tarafından yürütülen çalışmalar, 17 ilçenin tamamında devam ederken, planlı ve programlı şekilde gerçekleştirilen projeler vatandaşlarla buluşturuluyor.

4 milyon 400 bin Türk Lirası yatırım bedeline sahip çalışma ile Bucak Mahallesi’nin içme suyu altyapısının güçlendirilmesi hedefleniyor.

Kısa süre içinde tamamlanması planlanan proje sonrası yenilenen hat, mahalle sakinlerinin hizmetine sunulacak.

Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, tüm ilçelerde altyapı yatırımlarının devam edeceğini belirterek, “Tüm ilçelerimizde yatırım ve çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Altyapıdan üstyapıya her alanda yatırımlarımızı gerçekleştiriyor, hizmetlerimizi hemşehrilerimizle buluşturuyoruz. Çalışmalarımıza devam edeceğiz. Hizmetle büyüyen Aydın” ifadelerini kullandı.

Hibya Haber Ajansı

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.