Ankara’da “Beygir Gücü” sergisi ziyarete açıldı « Son Bülten

25 Haziran 2026 - 02:01

Ankara’da “Beygir Gücü” sergisi ziyarete açıldı

Ankara Büyükşehir Belediyesi (ABB) ile Rahmi M. Koç Müzesi iş birliğinde hazırlanan “Beygir Gücü” sergisi, Esat Hal Galeri’de düzenlenen törenle ziyaretçilere açıldı.

Ankara’da “Beygir Gücü” sergisi ziyarete açıldı
Son Güncelleme :

04 Haziran 2026 - 12:53

13 views

ABB ile Rahmi M. Koç Müzesi iş birliğinde hazırlanan “Beygir Gücü” sergisinin açılışına Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Mansur Yavaş, Koç Holding Şeref Başkanı Rahmi M. Koç, Koç Holding Yönetim Kurulu Üyesi Semahat Arsel, belediye başkanları, siyasi parti temsilcileri ve davetliler katıldı. Yavaş, Koç ve Arsel ile birlikte sergiyi gezdikten sonra Esat Hal’deki esnafı ziyaret ederek vatandaşlarla sohbet etti.

Rahmi M. Koç Müzesi koleksiyonundan seçilen eserlerin yer aldığı sergide, insanlığın ulaşım tarihine ve motorlu taşıtların gelişim sürecine ilişkin örnekler sergileniyor. Sergide ayrıca atların tarih boyunca ulaşım, taşımacılık, sanat ve kültürdeki yeri ile “beygir gücü” kavramının mühendislik alanındaki önemi ele alınıyor.

“Beygir Gücü” sergisi, 31 Aralık 2026 tarihine kadar Esat Hal Galeri’de ücretsiz olarak ziyaret edilebilecek.

Hibya Haber Ajansı

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.