Aliağa’da yangınların yarası bin fıstık çamıyla sarıldı « Son Bülten

28 Haziran 2026 - 07:35

Aliağa’da yangınların yarası bin fıstık çamıyla sarıldı

İzmir Büyükşehir Belediyesi, Aliağa Çoraklar’da yangından zarar gören alanda yürüttüğü ağaçlandırma çalışmasıyla bin fıstık çamı fidanını toprakla buluşturarak bölgeyi yeniden yeşillendirdi.

Aliağa’da yangınların yarası bin fıstık çamıyla sarıldı
Son Güncelleme :

15 Mayıs 2026 - 10:23

11 views

İzmir Büyükşehir Belediyesi, “Yeşil İzmir” hedefi doğrultusunda yürüttüğü ağaçlandırma çalışmaları kapsamında yangından zarar gören alanları yeniden doğaya kazandırmaya devam ediyor.

Bu kapsamda Aliağa Çoraklar mevkisinde bin fıstık çamı fidanı toprakla buluşturuldu.

Türkiye Sağlıklı Kentler Birliği ve İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Cemil Tugay’ın “daha yeşil bir İzmir” hedefiyle başlattığı çalışmalar doğrultusunda, kentin farklı noktalarında ağaçlandırma faaliyetleri sürdürülüyor.

İzmir Büyükşehir Belediyesi Park ve Bahçeler Dairesi Başkanlığı tarafından yürütülen çalışmalarla hem kent merkezindeki atıl alanlar dönüştürülüyor hem de orman yangınlarında zarar gören bölgeler yeniden yeşile kazandırılıyor.

Geçtiğimiz yaz Aliağa’nın Çoraklar mevkisinde meydana gelen makilik alan yangınının ardından bölgede başlatılan çalışmalar kapsamında bin fıstık çamı fidanı dikildi.

Fidanlar, İzmirli doğaseverler ve CHP İzmir İl Gençlik Kolları üyelerinin katılımıyla toprakla buluşturuldu.

Hibya Haber Ajansı

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.