Albanese: Amerika Birleşik Devletleri bizim en güçlü müttefikimizdir « Son Bülten

24 Haziran 2026 - 11:29

Albanese: Amerika Birleşik Devletleri bizim en güçlü müttefikimizdir

Canberra, 24 Haziran (Hibya)- Avustralya Başbakanı Anthony Albanese, Amerika Birleşik Devletleri (ABD)’nin Avustralya’nın en güçlü müttefiki olduğunu belirtti.

Albanese: Amerika Birleşik Devletleri bizim en güçlü müttefikimizdir
Son Güncelleme :

24 Haziran 2026 - 12:53

Avustralya Başbakanı Anthony Albanese, Amerika Birleşik Devletleri (ABD)’nin Avustralya’nın en güçlü müttefiki olduğunu belirterek iki ülke arasındaki ilişkinin “paylaşılan demokratik değerler üzerine kurulu, tarihsel olarak şekillenmiş güçlü bir dostluk” olduğunu vurguladı.

Albanese, yaptığı açıklamada ABD–Avustralya ittifakının bugün her zamankinden daha güçlü olduğunu ifade ederek, iki ülkenin ortak geleceğe umutla baktığını söyledi.

ABD’nin 250. kuruluş yıl dönümüne de değinen Albanese, “Amerika Birleşik Devletleri’nin 250. yılını kutlarken, paylaştığımız geleceğe umutla bakıyoruz. Çünkü birlikte çalışarak, hem Avustralya hem de Amerika Birleşik Devletleri için sonuçlar üretebiliriz.” ifadelerine yer verdi.

 

Hibya Haber Ajansı

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.