Abiy Ahmed: Etiyopya ve Pakistan bağlılıklarında birleşmiş durumda « Son Bülten

26 Haziran 2026 - 09:28

Abiy Ahmed: Etiyopya ve Pakistan bağlılıklarında birleşmiş durumda

Addis Ababa, 26 Haziran (Hibya)- Etiyopya Başbakanı Abiy Ahmed Ali, Pakistan Başbakanı Şahbaz Şerif’e teşekkür ederek iki ülke arasındaki ilişkilerin güçlendirilmesine yönelik mesaj verdi.

Abiy Ahmed: Etiyopya ve Pakistan bağlılıklarında birleşmiş durumda
Son Güncelleme :

26 Haziran 2026 - 11:18

Etiyopya Başbakanı Abiy Ahmed Ali, Pakistan Başbakanı Şahbaz Şerif’in sıcak sözlerinin iki ülke arasındaki kardeşlik ruhunu yansıttığını belirtti.

Abiy Ahmed, “Teşekkür ederim, Sayın Başbakan Şahbaz Şerif. Sıcak sözleriniz, iki ulusumuz arasındaki kalıcı kardeşlik ruhunu yansıtıyor” dedi.

Etiyopya ve Pakistan’ın ortak hedeflerine dikkat çeken Abiy Ahmed, “Dönüşüm ve direnç yolunda ilerleyen Etiyopya ve Pakistan, refah ve ilerlemeye olan bağlılıklarında birleşmiş durumda” ifadelerini kullandı.

İkili ilişkilerin geliştirilmesine vurgu yapan Abiy Ahmed, “İkili ilişkilerimizi derinleştirmeyi ve iki ulusumuzun kurmaya söz verdiği ortaklığı ilerletmeyi dört gözle bekliyorum” açıklamasını yaptı.

Hibya Haber Ajansı

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.