Samsun’da İş Sağlığı ve Güvenliği Zirvesi yapıldı « Son Bülten

26 Haziran 2026 - 20:24

Samsun’da İş Sağlığı ve Güvenliği Zirvesi yapıldı

Samsun Büyükşehir Belediyesi tarafından düzenlenen “Samsun İş Sağlığı ve Güvenliği Zirvesi”, kamu ve akademi temsilcilerinin katılımıyla gerçekleştirildi. Zirvede iş kazalarının önlenmesi ve güvenlik kültürü ele alındı.

Samsun’da İş Sağlığı ve Güvenliği Zirvesi yapıldı
Son Güncelleme :

22 Mayıs 2026 - 15:58

12 views

Samsun’da “Güvenli Şehir, Güvenli Gelecek” sloganıyla düzenlenen “Samsun İş Sağlığı ve Güvenliği Zirvesi” yoğun katılımla gerçekleştirildi.

Zirvede iş sağlığı ve güvenliği alanındaki güncel uygulamalar, kurumsal yapılar ve iş kazalarının önlenmesine yönelik çözüm önerileri ele alındı.

Etkinliğin birinci oturumunda “Önleyici İSG Politikaları ve Güvenlik Kültürü”, ikinci oturumunda “İş Kazaları: Riskler, Nedenler, Çözümler” ve üçüncü oturumunda “İSG’de Mevcut Durum, Mevzuat ve Kurumsal Yapı” başlıkları değerlendirildi.

Programa akademisyenler, iş güvenliği uzmanları ve kurum temsilcileri panelist olarak katıldı. Zirve, teşekkür plaketi takdimi ve kapanış programıyla sona erdi.

Hibya Haber Ajansı

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.