Bakan Tekin: Protokolün evlatlarımız için hayırlı olmasını diliyorum « Son Bülten

26 Haziran 2026 - 20:24

Bakan Tekin: Protokolün evlatlarımız için hayırlı olmasını diliyorum

Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin, bakanlık ile MÜSİAD arasında “Mesleki Eğitimde İstihdam Odaklı İş Birliği Protokolü İmza Töreni”ni gerçekleştirdi.

Bakan Tekin: Protokolün evlatlarımız için hayırlı olmasını diliyorum
Son Güncelleme :

22 Mayıs 2026 - 15:13

15 views

Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin, imzalanan protokolün eğitim sistemi ve iş dünyası arasındaki entegrasyonu güçlendireceğini belirtti.

Protokolün temel hedefine dikkat çeken Tekin, “Türkiye genelinde çok sayıda ilimizdeki meslek lisesi mezunumuzun MÜSİAD üyesi işletmelerde istihdam edilmesini hedefleyen bu protokol; eğitim ile iş dünyası arasındaki bağın kurumsal bir zeminde güçlenmesi ve farklı çalışmaları evlatlarımızla buluşturma bakımından çok önemli bir adımdır.” dedi.

Gençlerin geleceğine yönelik vurgu yapan Bakan Tekin, iş birliğinin memleketin yarınları olan evlatlar için hayırlı olmasını diledi.

Bakan Yusuf Tekin, başta MÜSİAD yönetimi olmak üzere projenin hayata geçirilmesinde emeği geçen herkese teşekkür ederek açıklamasını tamamladı.

Hibya Haber Ajansı

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.