Maltepe’de 19 Mayıs etkinliğinde gençler sahne aldı « Son Bülten

26 Haziran 2026 - 15:52

Maltepe’de 19 Mayıs etkinliğinde gençler sahne aldı

Maltepe Belediyesi tarafından 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kapsamında Yaşar Kemal Kültür Merkezi’nde düzenlenen etkinlikte gençler sahne aldı.

Maltepe’de 19 Mayıs etkinliğinde gençler sahne aldı
Son Güncelleme :

19 Mayıs 2026 - 13:48

16 views

Maltepe Belediyesi tarafından 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kapsamında Yaşar Kemal Kültür Merkezi’nde etkinlik düzenlendi. Programda Cumhuriyet Eğitim Merkezi Yükseköğretim Kurumları Sınavı (YKS) hazırlık öğrencileri şiir, oratoryo ve müzik performanslarıyla sahne aldı.

“Gençliğin İzinde: Bandırma’dan Cumhuriyet’e” temasıyla gerçekleştirilen etkinlikte milli mücadelenin başlangıcı sahne canlandırmalarıyla anlatıldı.

Hibya Haber Ajansı

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.