Haliliye Belediyesi Muharrem ayı dolayısıyla aşure ikramında bulundu « Son Bülten

26 Haziran 2026 - 15:32

Haliliye Belediyesi Muharrem ayı dolayısıyla aşure ikramında bulundu

Şanlıurfa, 26 Haziran (Hibya) – Haliliye Belediyesi, Muharrem ayı kapsamında düzenlediği programda vatandaşlara aşure ikram etti. Etkinlik, Hz. İbrahim Peygamber (Sanayi) Camisi ile Bahçelievler bölgesinde gerçekleştirildi.

Haliliye Belediyesi Muharrem ayı dolayısıyla aşure ikramında bulundu
Son Güncelleme :

26 Haziran 2026 - 15:48

Haliliye Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla düzenlediği geleneksel aşure ikramı programı kapsamında vatandaşlara aşure dağıttı.

Belediye Aşevi’nde hazırlanan aşureler, cuma namazının ardından Hz. İbrahim Peygamber (Sanayi) Camisi’nde ikram edildi. Programa Haliliye Belediye Başkanı Mehmet Canpolat, Esnaf ve Sanatkârlar Odası Başkanı İsmail Karacabey, İl Müftü Vekili İbrahim Halil Aslan ve vatandaşlar katıldı.

Etkinlikte yapılan duanın ardından Başkan Canpolat vatandaşlara aşure dağıttı. Haliliye Belediyesi, aynı gün Bahçelievler bölgesinde de aşure ikramında bulundu.

Programda konuşan Belediye Başkanı Mehmet Canpolat, Muharrem ayının paylaşma ve dayanışma açısından önem taşıdığını belirterek, belediye olarak geleneksel aşure programını bu yıl da sürdürdüklerini ifade etti. Gün içinde üç farklı noktada aşure dağıtımı gerçekleştirildiğini aktaran Canpolat, programa katkı sağlayan kurum temsilcileri ile katılımcılara teşekkür etti.

Vatandaşların yoğun ilgi gösterdiği etkinlik, aşure ikramının ardından sona erdi.

Hibya Haber Ajansı

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.