Al Thani, KİK–ABD Ortak Bakanlar Toplantısı’na katıldı « Son Bülten

25 Haziran 2026 - 15:41

Al Thani, KİK–ABD Ortak Bakanlar Toplantısı’na katıldı

Doha, 25 Haziran (Hibya)- Katar Başbakanı ve Dışişleri Bakanı Şeyh Muhammed bin Abdulrahman bin Jassim Al-Thani, Manama’da düzenlenen Körfez İşbirliği Konseyi–ABD Ortak Bakanlar Toplantısı’nda bölgesel güvenlik ve diplomatik süreçleri ele aldı.

Al Thani, KİK–ABD Ortak Bakanlar Toplantısı’na katıldı
Son Güncelleme :

25 Haziran 2026 - 15:08

Katar Dışişleri Bakanlığı’ndan yapılan açıklamaya göre; Katar Başbakanı ve Dışişleri Bakanı Şeyh Muhammed bin Abdulrahman bin Jassim Al-Thani, Körfez İşbirliği Konseyi-ABD Ortak Bakanlar Toplantısına katıldı.

Bahreyn’in başkenti Manama’da düzenlenen toplantıya ABD Dışişleri Bakanı Marco Rubio da iştirak etti.

Toplantıda, Körfez İşbirliği Konseyi üyesi ülkelerin ve bölgenin güvenliği üzerinde etkileri bulunan son bölgesel gelişmeler ele alındı. Özellikle ABD ile İran İslam Cumhuriyeti arasında imzalanan mutabakat zaptının ardından yürütülen diplomatik çabalar ve güvenlik ile istikrarın güçlendirilmesine yönelik girişimler gündemin öne çıkan başlıkları arasında yer aldı.

Hibya Haber Ajansı

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.