“Karagöz Konsere Gidiyor” müzikali sezonu tamamladı « Son Bülten

25 Haziran 2026 - 14:35

“Karagöz Konsere Gidiyor” müzikali sezonu tamamladı

Ankara Büyükşehir Belediyesi’nin geleneksel gölge oyunu Karagöz ve Hacivat’ı çocuklarla buluşturan “Karagöz Konsere Gidiyor” müzikali, 2026 tiyatro sezonunu tamamladı. Müzikal 21 gösterimde 6 bin 696 çocuğa ulaştı.

“Karagöz Konsere Gidiyor” müzikali sezonu tamamladı
Son Güncelleme :

25 Haziran 2026 - 14:53

Ankara Büyükşehir Belediyesi, Geleneksel Türk Tiyatrosu’nun önemli unsurlarından Karagöz ve Hacivat’ı çocuklarla buluşturan “Karagöz Konsere Gidiyor” müzikalini sezon finaliyle tamamladı.

UNESCO Kültürel Miras Listesi’nde yer alan Karagöz ve Hacivat’ın sahnelendiği müzikal, Ankara Büyükşehir Belediyesi Ankara Büyükşehir Belediyesi Kent Orkestrası eşliğinde Kocatepe Kültür Merkezi ve Gençlik Parkı’nda sahnelendi.

6-10 yaş arası çocuklara yönelik hazırlanan gösteri, sezon boyunca toplam 21 kez sahnelendi. Kocatepe Kültür Merkezi’nde 16 gösterimde 5 bin 100, Gençlik Parkı’nda 5 gösterimde 1 bin 596 olmak üzere toplam 6 bin 696 çocuğun izlediği belirtildi.

Sezonun son gösterimi Kocatepe Kültür Merkezi’nde gerçekleştirildi. Gösteride çocukların Karagöz ve Hacivat’ın maceralarını takip ettiği, ailelerin de etkinliklere katılım sağladığı aktarıldı.

Kent Orkestrası Şefi Zafer Gökçer, müzikalin sezon boyunca düzenli olarak sahnelendiğini ve çocuklardan yoğun ilgi gördüğünü ifade etti. Gökçer, gösterilerde çocuklara enstrümanları tanıma imkânı da sunulduğunu belirtti.

Hibya Haber Ajansı

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.