Başkan Dutlulu, selden etkilenen vatandaşları ziyaret etti « Son Bülten

24 Haziran 2026 - 16:55

Başkan Dutlulu, selden etkilenen vatandaşları ziyaret etti

Manisa’nın Salihli ilçesinde selden etkilenen vatandaşları ziyaret eden Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu, 700 bin TL tutarında ayni ve nakdi destek sağlandığını açıkladı.

Başkan Dutlulu, selden etkilenen vatandaşları ziyaret etti
Son Güncelleme :

24 Haziran 2026 - 16:58

Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu, Salihli’de geçtiğimiz günlerde meydana gelen sel felaketinden etkilenen vatandaşları ziyaret etti.

Salihli programı kapsamında ilçeye gelen Dutlulu, Salihli Belediye Başkanı Mazlum Nurlu ve beraberindeki heyet ile birlikte afetzedelerin evlerine giderek vatandaşların talep ve ihtiyaçlarını dinledi.

Ziyaretlerde vatandaşlara geçmiş olsun dileklerini ileten Dutlulu, afetin ilk anından itibaren belediye ekiplerinin sahada olduğunu ve çalışmaların sürdüğünü ifade etti.

Dutlulu, selden etkilenen vatandaşlara toplam 700 bin TL tutarında ayni ve nakdi yardım desteği sağlandığını belirterek, belediye olarak her koşulda vatandaşların yanında olmaya devam edeceklerini aktardı.

 

Hibya Haber Ajansı

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.