Alanya’da 572 litre atık yağ geri dönüşüme kazandırıldı « Son Bülten

27 Haziran 2026 - 11:33

Alanya’da 572 litre atık yağ geri dönüşüme kazandırıldı

Antalya Alanya Belediyesi tarafından düzenlenen Ödüllü Bitkisel Atık Yağ Toplama Kampanyası kapsamında üç ayda 572 litre bitkisel atık yağ toplandı.

Alanya’da 572 litre atık yağ geri dönüşüme kazandırıldı
Son Güncelleme :

22 Haziran 2026 - 13:53

Antalya Alanya Belediyesi tarafından çevre bilincinin artırılması ve geri dönüşümün teşvik edilmesi amacıyla düzenlenen Ödüllü Bitkisel Atık Yağ Toplama Kampanyası tamamlandı. 

İklim Değişikliği ve Sıfır Atık Müdürlüğü koordinasyonunda yürütülen kampanya kapsamında, 25 Şubat-25 Mayıs 2026 tarihleri arasında toplam 572 litre bitkisel atık yağ toplandı.

Kampanyaya 51 vatandaş katılırken, toplanan atık yağlar geri dönüşüm sürecine dahil edilmek üzere lisanslı firmaya teslim edildi. Katılımcılara teşvik amacıyla her 5 litre atık yağ karşılığında 1 litre yeni bitkisel yağ verildi.

Belediyeden yapılan açıklamada, 2026 yılında toplanan atık yağ miktarının bir önceki yıla göre yaklaşık 2,5 kat arttığı belirtilerek, çevre dostu uygulamalara yönelik farkındalığın ve vatandaş katılımının güçlendiği ifade edildi.

Hibya Haber Ajansı

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.