Salihli’de sel sonrası altyapı ve temizlik çalışmaları başlatıldı « Son Bülten

27 Haziran 2026 - 12:08

Salihli’de sel sonrası altyapı ve temizlik çalışmaları başlatıldı

Manisa Büyükşehir Belediyesi, Salihli’de etkili olan sel felaketinin ardından altyapı, ulaşım, temizlik ve tahliye çalışmalarını sürdürüyor.

Salihli’de sel sonrası altyapı ve temizlik çalışmaları başlatıldı
Son Güncelleme :

15 Haziran 2026 - 18:38

Manisa Büyükşehir Belediyesi, Salihli ilçesinde etkili olan kuvvetli yağışın ardından meydana gelen sel felaketinin etkilerini gidermek amacıyla çalışmalarını sürdürüyor.

Afetin ardından bölgeye sevk edilen ekiplerin, altyapı, ulaşım, temizlik ve tahliye çalışmalarını koordineli şekilde yürüttüğü belirtildi.

Fen İşleri ekiplerinin kırsal mahalle yollarında temizlik ve onarım çalışmaları gerçekleştirdiği, itfaiye ekiplerinin ise su baskını yaşanan alanlarda tahliye işlemlerini sürdürdüğü bildirildi. Kent Estetiği ve Temizlik İşleri ekiplerinin de cadde ve sokaklarda temizlik çalışması yaptığı aktarıldı.

Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanlığı tarafından selden etkilenen hanelerde hasar tespit çalışmalarına başlandığı ve incelemelerin ardından vatandaşlara nakdi yardım ve eşya desteği sağlanacağı kaydedildi. Manisa Büyükşehir Belediyesi’nin çalışmalarını ilçede hayat normale dönene kadar sürdüreceği ifade edildi.

 

 

Hibya Haber Ajansı

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.