Diyarbakır’da öğrencilere süt ve muz ikramı « Son Bülten

26 Haziran 2026 - 20:26

Diyarbakır’da öğrencilere süt ve muz ikramı

Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi, Dünya Süt Haftası kapsamında Lice’deki öğrencilerle bir araya gelerek süt ve muz dağıttı, sağlıklı beslenme konusunda bilgilendirme yaptı.

Diyarbakır’da öğrencilere süt ve muz ikramı
Son Güncelleme :

23 Mayıs 2026 - 9:50

12 views

Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi, Dünya Süt Haftası dolayısıyla Lice ilçesindeki ilkokul ve ortaokul öğrencilerine süt ve muz dağıtımı gerçekleştirdi.

Sağlık İşleri Dairesi Başkanlığına bağlı Gıda Denetim Birimi ekipleri tarafından düzenlenen etkinlik kapsamında okullar ziyaret edilerek öğrencilere hem ikramda bulunuldu hem de sağlıklı beslenme konusunda bilgilendirme yapıldı.

Ekipler tarafından yapılan açıklamalarda, süt tüketiminin çocukların kemik gelişimi, bağışıklık sistemi ve dengeli beslenme açısından önemine dikkat çekildi.

Lice’de gerçekleştirilen etkinlikte öğrencilerle sohbetler edilerek sağlıklı yaşam alışkanlıklarının erken yaşta kazandırılmasının hedeflendiği belirtildi.

Belediye yetkilileri, çocuklarda sağlıklı beslenme bilincini artırmaya yönelik çalışmaların yıl boyunca devam edeceğini ifade etti.

Hibya Haber Ajansı

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.