2. Maltepe Plak Günleri başladı « Son Bülten

26 Haziran 2026 - 15:01

2. Maltepe Plak Günleri başladı

İstanbul- Maltepe Belediyesi tarafından düzenlenen 2. Maltepe Plak Günleri başladı. İstanbul’un farklı noktalarından koleksiyonerleri, plak tutkunlarını ve müzikseverleri bir araya getiren etkinlik, 7 Haziran’a kadar Maltepe Cumhuriyet Meydanı’nda devam edecek.

2. Maltepe Plak Günleri başladı
Son Güncelleme :

05 Haziran 2026 - 17:43

Maltepe Belediyesi ev sahipliğinde gerçekleştirilen 2. Maltepe Plak Günleri, belediyenin kültür ve sanat etkinlikleri kapsamında ziyaretçilerini ağırlamaya başladı. Maltepe Belediye Başkanı Mimar Esin Köymen öncülüğünde hayata geçirilen etkinlik, “Sesler, Şarkılar, Hatıralar…” mottosuyla her yaştan katılımcıyı nostaljik bir yolculuğa çıkarıyor.

Festival için Maltepe Cumhuriyet Meydanı’nda oluşturulan özel etkinlik alanında Türkiye’nin farklı bölgelerinden gelen plak koleksiyonerleri ve sahaflar stant açtı. Beyaz çadırlar altında kurulan alanlarda ziyaretçiler, koleksiyonlarına yeni parçalar ekleme fırsatı buluyor.

Etkinlik alanındaki stantlarda arabeskten Türk halk müziğine, pop müzikten Anadolu rock’a kadar binlerce plak sergileniyor. Türk müziğinin önemli isimlerine ait orijinal baskı plaklar ve posterler de ziyaretçilerin ilgisine sunuluyor.

Giriş kısmına büyük nostaljik plak takının yerleştirildiği festival alanında gün boyunca plak dinletileri gerçekleştiriliyor. Organizasyon kapsamında müzikseverler, 7 Haziran’a kadar nostaljik stantlar arasında vakit geçirerek plak kültürünü yakından deneyimleme fırsatı bulacak.

Hibya Haber Ajansı

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.