Gemlik’te dilencilik ve istismar operasyonu düzenlendi « Son Bülten

27 Haziran 2026 - 13:50

Gemlik’te dilencilik ve istismar operasyonu düzenlendi

Bursa, 22 Mayıs (Hibya)- Gemlik’te yapılan zabıta denetimlerinde dilencilik yoluyla vatandaşları istismar eden 3 kişi tespit edilirken, elde edilen para ve gıda ürünlerine el konuldu.

Gemlik’te dilencilik ve istismar operasyonu düzenlendi
Son Güncelleme :

22 Mayıs 2026 - 12:43

12 views

Gemlik Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekiplerince gerçekleştirilen kontrollerde, Kocaeli’den ilçeye geldikleri belirlenen şahısların yanlarında bulunan çocukları da kullanarak vatandaşlardan para talep ettikleri ve çeşitli gıda ürünleri aldırdıkları tespit edildi.

Denetimlerde dilencilikten elde edildiği değerlendirilen yaklaşık 3 bin 300 TL’ye el konulurken, 6 bin 858 TL değerindeki gıda ürünleri Gemlik Aşevi’ne teslim edildi. Şahısların daha önce de benzer gerekçelerle işlem gördükleri belirlenirken, Kabahatler Kanunu kapsamında kişi başı 1.764 TL idari para cezası uygulandı.

Gemlik Belediyesi yetkilileri, vatandaşların dini ve vicdani duygularını istismar edenlere yönelik denetimlerin kararlılıkla süreceğini bildirdi. Belediye Başkanı Şükrü Deviren ise dilenciliğin kabul edilemez olduğunu ifade etti.

Hibya Haber Ajansı

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.