Bodrum Belediyesi ile İMO arasında “Yapı Stoku Envanteri” protokolü imzalandı « Son Bülten

28 Haziran 2026 - 03:34

Bodrum Belediyesi ile İMO arasında “Yapı Stoku Envanteri” protokolü imzalandı

Muğla, Bodrum Belediyesi ile TMMOB İnşaat Mühendisleri Odası (İMO) Muğla Şubesi arasında, ilçedeki yapıların deprem riski açısından değerlendirilmesi ve yapı stoku envanterinin çıkarılması amacıyla “Ortak Hizmet Projesi Protokolü” imzalandı.

Bodrum Belediyesi ile İMO arasında “Yapı Stoku Envanteri” protokolü imzalandı
Son Güncelleme :

18 Mayıs 2026 - 18:23

15 views

Belediye toplantı salonunda ilçedeki yapıların deprem riski açısından değerlendirilmesi ve yapı stoku envanterinin çıkarılması amacıyla düzenlenen imza törenine Bodrum Belediye Başkanı Tamer Mandalinci, İMO Muğla Şube Başkanı Levent Çimen ve İMO Bodrum Temsilciliği üyeleri katıldı. Protokol kapsamında ilk etapta 3 bin yapının inceleneceği ve 6 ay sürecek çalışma ile yapıların deprem risk durumlarının değerlendirileceği belirtildi.

İMO Muğla Şube Başkanı Levent Çimen, daha önce Milas ve Menteşe’de benzer çalışmalar yaptıklarını belirterek, özellikle 1999 öncesi yapıların tespitinin önemine dikkat çekti.

Bodrum Belediye Başkanı Tamer Mandalinci ise, “Bodrum’daki mevcut yapı stokumuzun günden güne artması ve özellikle eski yapılardaki durum en öncelikli konularımızdan biridir” ifadelerini kullandı. Mandalinci ayrıca, riskli yapıların tespit edilerek ilgili kurumlara bildirileceğini söyledi.

Hibya Haber Ajansı

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.