Kayseri’de “Dijital Dönüşümün Mimarları” projesi tamamlandı « Son Bülten

26 Haziran 2026 - 10:44

Kayseri’de “Dijital Dönüşümün Mimarları” projesi tamamlandı

Kayseri Büyükşehir Belediyesi bünyesinde faaliyet gösteren Kayseri Bilim Merkezi ile Bilişim Akademisi iş birliğinde yürütülen TÜBİTAK 4004 destekli “Dijital Dönüşümün Mimarları” projesi tamamlandı.

Kayseri’de “Dijital Dönüşümün Mimarları” projesi tamamlandı
Son Güncelleme :

18 Mayıs 2026 - 14:43

14 views

TÜBİTAK 4004 destekli “Dijital Dönüşümün Mimarları” projesi kapsamında lise öğrencileri; yapay zeka, kodlama, sanal gerçeklik (VR), insansız hava araçları (İHA), robotik ve dijital dönüşüm alanlarında teorik ve uygulamalı eğitimlere katıldı.

Kayseri Büyükşehir Belediyesi tarafından gençlerin teknoloji alanında üretken bireyler olarak yetişmesini hedefleyen proje kapsamında çeşitli atölye çalışmaları ve interaktif etkinlikler düzenlendi. Program boyunca öğrencilerin takım çalışması, problem çözme, üretken düşünme ve teknoloji okuryazarlığı becerilerinin geliştirilmesi amaçlandı.

Projenin üçüncü gününde Kayseri Üniversitesi öğretim üyesi Ömer Faruk Çolakoğlu öğrencilerle bir araya gelerek teknoloji ve dijital dönüşüm üzerine deneyimlerini paylaştı. Dördüncü gün etkinliklerine ise Kayseri İl Milli Eğitim Müdürlüğü Genç AR-GE ekibi öğrencileri katıldı.

Kapanış programı, Bilim ve Toplum Şube Müdürü Ahmet Özdemir, akademisyenler, eğitmenler ve öğrencilerin katılımıyla gerçekleştirildi. Programda öğrencilerin proje süresince hazırladığı çalışmalar sergilendi.

Kayseri Büyükşehir Belediyesi, gençlere yönelik bilim ve teknoloji odaklı projelerin sürdürüleceğini belirtti.

Hibya Haber Ajansı

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.