Manisa’da 19 Mayıs Gençlik Festivali konserlerle başladı
Manisa’da 19 Mayıs Gençlik Festivali konserlerle başladı
Manisa Büyükşehir Belediyesi tarafından 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kapsamında düzenlenen Gençlik Festivali, Cumhuriyet Meydanı’nda gerçekleştirilen açılış konseriyle başladı.
Son Güncelleme :
18 Mayıs 2026 - 12:23
14 views
Manisa Büyükşehir Belediyesi tarafından 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kapsamında düzenlenen Gençlik Festivali, Cumhuriyet Meydanı’nda gerçekleştirilen açılış konseriyle başladı.
DJ performansının ardından sahne alan Zeynep Bastık, sevilen şarkılarını binlerce kişinin katıldığı etkinlikte seslendirdi. Konsere Manisa Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Yağız Kaya ve Genel Sekreter Burak Deste de katıldı.
Etkinlikte sanatçıya Manisa’ya özgü hediyeler takdim edilirken, festivalin hafta boyunca çeşitli konser ve etkinliklerle devam edeceği belirtildi.
YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.