Işıkhan: Çalışanlarımızın güvenliği en öncelikli meselemiz « Son Bülten

28 Haziran 2026 - 12:10

Işıkhan: Çalışanlarımızın güvenliği en öncelikli meselemiz

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, 10. Uluslararası İş Sağlığı ve Güvenliği Konferansı’na katıldı.

Işıkhan: Çalışanlarımızın güvenliği en öncelikli meselemiz
Son Güncelleme :

17 Mayıs 2026 - 11:48

15 views

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, 10. Uluslararası İş Sağlığı ve Güvenliği Konferansı’na katıldı. 

Bakan Işıkhan “Çalışanlarımızın sağlığını, güvenliğini ve insan onuruna yaraşır çalışma ortamlarını her zaman en öncelikli meselelerimizden biri olarak görmeye devam edeceğiz.” ifadelerine yer verdi.

Hibya Haber Ajansı

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.