Osmaniye Lezzet Festivali başladı « Son Bülten

28 Haziran 2026 - 19:31

Osmaniye Lezzet Festivali başladı

Osmaniye’de bu yıl 3’üncüsü düzenlenen Lezzet Festivali, kortej yürüyüşüyle başladı. Festival kapsamında 30 bin kişiye toyga çorbası ikram edildi.

Osmaniye Lezzet Festivali  başladı
Son Güncelleme :

16 Mayıs 2026 - 21:13

15 views

Osmaniye’de  OSGAD ve Türkiye Aşçılar Federasyonu iş birliğiyle düzenlenen 3. Osmaniye Lezzet Festivali başladı.

Atatürk Caddesi’nde gerçekleştirilen festivalin açılışı kortej yürüyüşü ile yapıldı. Yürüyüşe şefler, öğrenciler, sivil toplum kuruluşu temsilcileri ve vatandaşlar katıldı.

Festival kapsamında 20 bin litre kapasiteli kazanda hazırlanan toyga çorbası 30 bin kişiye ikram edildi.

Etkinlikte üniversite öğrencileri Osmaniye yer fıstığı kullanarak yemek yarışmalarına katıldı. Festival alanında şefler tarafından yemek sunumları gerçekleştirildi, yöresel ürünler stantlarda sergilendi.

Karpuz üzerine Türk büyüklerinin görsellerinin işlendiği çalışmalar ziyaretçilerin ilgisine sunuldu.

Festivalin iki gün süreceği ve çeşitli etkinliklerle devam edeceği bildirildi.

Hibya Haber Ajansı

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.