Konyaaltı’nda KONSEM yıl sonu sergisi açıldı « Son Bülten

28 Haziran 2026 - 07:29

Konyaaltı’nda KONSEM yıl sonu sergisi açıldı

Konyaaltı Belediyesi KONSEM kursiyerlerinin yıl boyunca hazırladığı eserlerin yer aldığı yıl sonu sergisi, Nazım Hikmet Fuar ve Kongre Merkezi’nde ziyaretçilere açıldı.

Konyaaltı’nda KONSEM yıl sonu sergisi açıldı
Son Güncelleme :

14 Mayıs 2026 - 18:09

14 views

Konyaaltı Belediyesi bünyesinde faaliyet gösteren Konyaaltı Sanat Eğitim Merkezi (KONSEM) tarafından hazırlanan Yıl Sonu Sergisi, Nazım Hikmet Fuar ve Kongre Merkezi’nde açıldı. Serginin açılışı Konyaaltı Belediye Başkanı Cem Kotan’ın katılımıyla gerçekleştirildi.

Sergide, KONSEM kurslarında eğitim alan yüzlerce kursiyerin yıl boyunca hazırladığı el sanatları, dikiş, dekoratif çalışmalar ve çeşitli sanat ürünleri yer alıyor. Etkinliğin 14-17 Mayıs tarihleri arasında ziyaretçilere açık olacağı belirtildi.

Açılışta konuşan Kotan, KONSEM’in yıl boyunca 2 bin 620 kişiye hizmet verdiğini belirterek, 51 branşta 134 kurs açıldığını ifade etti. Kotan, Konyaaltı Belediyesi olarak kültür, sanat ve eğitime destek vermeye devam edeceklerini söyledi.

Sergi kapsamında ayrıca çeşitli etkinlikler de düzenlenecek. 16 Mayıs’ta Türk Halk Oyunları Yetişkin Grubu gösterisi ile bendir dinletisi, 17 Mayıs’ta ise darbuka dinletisi sanatseverlerle buluşacak.

Hibya Haber Ajansı

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.