Manisa Büyükşehir Belediyesi, okulların yaz tatiline girmesiyle birlikte Atatürk Kent Parkı’nda çocuklara yönelik karne şenliği gerçekleştirdi.
Son Güncelleme :
27 Haziran 2026 - 19:08
3 views
Manisa Büyükşehir Belediyesi, yaz tatilinin başlamasıyla birlikte Atatürk Kent Parkı’nda “Karneni Al, Şenliğe Koş” etkinliği düzenledi.
Kültür, Sanat ve Sosyal İşler Dairesi Başkanlığı tarafından organize edilen etkinlikte öğrenciler, sahne gösterileri, atölye çalışmaları, oyun alanları ve çeşitli aktivitelerle gün boyunca vakit geçirdi. Etkinlikte çocuklara patlamış mısır ve pamuk şeker ikram edildi.
Programa Manisa Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreter Yardımcısı Ulaş Aydın ile Kültür, Sanat ve Sosyal İşler Dairesi Başkanı Ural Sevener de katıldı.
Etkinliğe katılan aileler, organizasyonun çocukların sosyalleşmesine katkı sağladığını belirterek memnuniyetlerini dile getirdi. Katılımcılar, etkinliğin yaz tatiline keyifli bir başlangıç sunduğunu ifade etti.
Etkinlik, çocukların çeşitli aktivitelerle keyifli vakit geçirmesinin ardından sona erdi.
YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.