İETT Kurtköy-2 Garajı hizmete açıldı « Son Bülten

27 Haziran 2026 - 14:33

İETT Kurtköy-2 Garajı hizmete açıldı

İstanbul Büyükşehir Belediyesi (İBB) Başkanvekili Nuri Aslan, Pendik’te düzenlenen törenle İETT Kurtköy-2 Garajı’nın açılışını gerçekleştirdi. Yaklaşık 102 milyon TL yatırımla tamamlanan tesisin, 225 otobüse aynı anda park ve bakım imkânı sağlayacağı belirtildi.

İETT Kurtköy-2 Garajı hizmete açıldı
Son Güncelleme :

27 Haziran 2026 - 14:28

İstanbul Büyükşehir Belediyesi tarafından yapımı tamamlanan İETT Kurtköy-2 Garajı, Pendik’te düzenlenen törenle hizmete açıldı. Yaklaşık 102 milyon TL yatırımla hayata geçirilen tesisin açılışına İstanbul Büyükşehir Belediyesi (İBB) Başkanvekili Nuri Aslan, İETT yöneticileri ve davetliler katıldı.

Açılışta konuşan Aslan, garajın 225 otobüs kapasitesine sahip olduğunu, 6 araca aynı anda bakım yapılabildiğini ve tesiste çevreci geri dönüşüm sistemlerinin uygulandığını ifade etti. Aslan, İETT’nin ulaşım ağını güçlendirmeye devam ettiğini ve yeni araç yatırımlarıyla filonun yenilendiğini söyledi.

Yetkililer, tesisin günlük operasyonların daha hızlı ve verimli yürütülmesine katkı sağlayacağını belirtti. Ayrıca garajda kullanılan su ve atıkların büyük oranda geri dönüştürüldüğü, bunun da çevresel sürdürülebilirliğe katkı sunduğu kaydedildi.

 

Hibya Haber Ajansı

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.