Konya’da Darülmülk kutlamaları ve anma programı düzenlendi « Son Bülten

27 Haziran 2026 - 14:09

Konya’da Darülmülk kutlamaları ve anma programı düzenlendi

Konya Büyükşehir Belediyesi tarafından, Konya’nın Türkiye Selçuklu Devleti’ne başşehir oluşunun 929’ıncı yılı kapsamında Darülmülk kutlamaları ve anma programı düzenlendi.

Konya’da Darülmülk kutlamaları ve anma programı düzenlendi
Son Güncelleme :

27 Haziran 2026 - 14:13

Konya Büyükşehir Belediyesi tarafından, Konya’nın Türkiye Selçuklu Devleti’ne başşehir oluşunun 929’ıncı yılı kapsamında Darülmülk kutlamaları ve anma programı gerçekleştirildi. Alaeddin Camii avlusunda düzenlenen programa protokol üyeleri ve davetliler katıldı.

Programda konuşan Konya Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Ahmet Murat Koru, Konya’nın Selçuklu mirasının merkezi olduğunu belirterek, tarihi ve kültürel değerlerin korunarak geleceğe taşındığını ifade etti. Koru, Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay’ın UCLG Başkanlığına seçilmesi dolayısıyla da tebriklerini iletti.

Konya Valisi İbrahim Akın ise Konya’nın tarih boyunca bilim, sanat ve devlet yönetiminin merkezi olduğunu vurgulayarak, şehrin kültürel mirasının önemine dikkat çekti ve Başkan Altay’ı yeni görevi nedeniyle tebrik etti.

Program, Konya Büyükşehir Belediyesi Türk Tasavvuf Müziği Topluluğu tarafından icra edilen “Nevbe Merasimi” ve tiyatro gösterisi ile sona erdi.

 
 

Hibya Haber Ajansı

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.