Tugay: Göztepe’de 5’inci ücretsiz spor istasyonu hizmete açıldı « Son Bülten

27 Haziran 2026 - 10:32

Tugay: Göztepe’de 5’inci ücretsiz spor istasyonu hizmete açıldı

İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Cemil Tugay, kent genelinde ücretsiz spor istasyonlarının yaygınlaştırıldığını belirterek Göztepe’de 5’inci spor istasyonu ve yeni tenis kortunun hizmete açıldığını duyurdu.

Tugay: Göztepe’de 5’inci ücretsiz spor istasyonu hizmete açıldı
Son Güncelleme :

27 Haziran 2026 - 10:28

İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Cemil Tugay, şehrin dört bir yanında ücretsiz spor istasyonlarının hayata geçirildiğini bildirdi.

Tugay, Göztepe’de 5’inci spor istasyonu ile yeni tenis kortunun vatandaşların kullanımına açıldığını ifade etti.

Spor istasyonlarında futbol, basketbol, voleybol ve fitness gibi farklı branşlara ait ekipmanların ücretsiz olarak kullanılabildiğini aktaran Tugay, vatandaşların çeşitli spor dallarını deneyimleme imkanı bulduğunu belirtti.

Hibya Haber Ajansı

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.