Çiftçi: Birlik ve beraberlik içerisinde çalışmayı sürdüreceğiz « Son Bülten

26 Haziran 2026 - 10:55

Çiftçi: Birlik ve beraberlik içerisinde çalışmayı sürdüreceğiz

İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, AK Parti Grup Başkanvekili Abdulhamit Gül ve milletvekilleriyle Gölbaşı Vilayetler Evi’nde düzenlenen Milletvekilleri İstişare ve Değerlendirme Toplantısı’nda bir araya geldiklerini bildirdi.

Çiftçi: Birlik ve beraberlik içerisinde çalışmayı sürdüreceğiz
Son Güncelleme :

25 Haziran 2026 - 14:13

İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, toplantı kapsamında yapılan çalışmalara, bakanlığın dönemsel hedeflerine ve yürütülen istişare süreçlerine ilişkin açıklama yaptı.

Toplantıda gerçekleştirilen sunumlara ve değerlendirmelere değinen Çiftçi, “Göreve geldiğimiz günden bu yana Bakanlığımızın sorumluluk alanlarında hayata geçirdiğimiz çalışmaları, yürüttüğümüz projeleri ve önümüzdeki döneme ilişkin hedeflerimizi kapsamlı bir sunumla paylaştık” dedi.

Çiftçi, ortak akıl vizyonunu ve siyaset anlayışını vurgulayarak, “AK Parti’mizin millet odaklı siyaset anlayışı doğrultusunda; milletvekillerimizle güçlü bir istişare zemini oluşturduk, görüş ve değerlendirmelerimizi ortak akıl anlayışıyla ele aldık” ifadesini kullandı.

Bakan Çiftçi, geleceğe dönük kararlılık mesajı ve teşekkürle açıklamasını şu sözlerle tamamladı:

“Muhterem Cumhurbaşkanımız ve Genel Başkanımız Recep Tayyip Erdoğan’ın liderliğinde; eser ve hizmet siyasetimizi daha da ileriye taşımak, milletimizin emanetine sahip çıkmak ve Türkiye Yüzyılı hedeflerimize ulaşmak için birlik ve beraberlik içerisinde çalışmayı sürdüreceğiz. Kıymetli katkıları dolayısıyla Sayın Grup Başkan Vekilimize ve milletvekillerimize teşekkür ediyorum.”

Hibya Haber Ajansı

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.