Kütahya Yeşilay Gençlik Merkezi ve Kafe1920’nin açılışı gerçekleştirildi « Son Bülten

24 Haziran 2026 - 13:01

Kütahya Yeşilay Gençlik Merkezi ve Kafe1920’nin açılışı gerçekleştirildi

Kütahya Yeşilay Gençlik Merkezi ve Kafe1920, düzenlenen törenle hizmete açıldı. Merkezde gençlere yönelik sosyal ve eğitsel faaliyetler yürütülecek.

Kütahya Yeşilay Gençlik Merkezi ve Kafe1920’nin açılışı gerçekleştirildi
Son Güncelleme :

24 Haziran 2026 - 12:38

Kütahya Yeşilay Gençlik Merkezi ve Kafe1920’nin açılışı, Kütahya Belediye Başkanı Eyüp Kahveci’nin katılımıyla gerçekleştirildi.

30 Ağustos Mahallesi’nde düzenlenen açılış programına Kütahya Valisi Musa Işın, İçişleri Bakan Yardımcısı Ali Çelik, Kütahya Hava Er Eğitim Tugay ve Garnizon Komutanı Tuğgeneral Mustafa Baş, Türkiye Yeşilay Cemiyeti Genel Başkanı Doç. Dr. Mehmet Dinç, il protokolü, Yeşilay gönüllüleri ve vatandaşlar katıldı.

Bağımlılıkla mücadele çalışmalarına katkı sunmak amacıyla hayata geçirilen Kütahya Yeşilay Gençlik Merkezi’nde gençlerin sosyal, kültürel ve eğitsel faaliyetlerle buluşturulmasının hedeflendiği bildirildi. Merkez bünyesinde hizmet verecek Kafe1920 ile vatandaşlara sağlıklı ve güvenli bir sosyal yaşam alanı sunulacağı ifade edildi.

 

Hibya Haber Ajansı

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.