Adalar ve Silifke belediye başkanları görevden uzaklaştırıldı « Son Bülten

23 Haziran 2026 - 20:52

Adalar ve Silifke belediye başkanları görevden uzaklaştırıldı

İçişleri Bakanlığı, Adalar Belediye Başkanı Ali Ercan Akpolat ile Silifke Belediye Başkanı Mustafa Turgut’un görevden uzaklaştırıldığını duyurdu.

Adalar ve Silifke belediye başkanları görevden uzaklaştırıldı
Son Güncelleme :

23 Haziran 2026 - 20:56

İçişleri Bakanlığından yapılan açıklamaya göre, Adalar Belediye Başkanı Ali Ercan Akpolat ile Silifke Belediye Başkanı Mustafa Turgut’un görevden uzaklaştırıldı.

Bakanlıktan yapılan açıklamada, Akpolat’ın “suç işlemek amacıyla örgüt kurma ve rüşvet almak” suçlamaları kapsamında yürütülen soruşturmada tutuklanmasının ardından görevden uzaklaştırıldığı belirtildi.

Mustafa Turgut’un da aynı suçlamalarla yürütülen soruşturma kapsamında tutuklandığı ve bu nedenle görevden uzaklaştırıldığı kaydedildi.

Açıklamada, her iki belediye başkanının da Anayasa’nın 127’nci maddesi ile 5393 sayılı Belediye Kanunu’nun 47’nci maddesi uyarınca, geçici tedbir olarak İçişleri Bakanlığınca görevlerinden uzaklaştırıldığı bildirildi.

Hibya Haber Ajansı

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.