Bakan Ersoy, turizm sektörü temsilcileriyle toplantıya katıldı « Son Bülten

23 Haziran 2026 - 15:40

Bakan Ersoy, turizm sektörü temsilcileriyle toplantıya katıldı

Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy, turizm sektörünün önde gelen sivil toplum kuruluşu temsilcileriyle Bakanlıkta gerçekleştirilen toplantıya katıldı.

Bakan Ersoy, turizm sektörü temsilcileriyle toplantıya katıldı
Son Güncelleme :

23 Haziran 2026 - 15:43

Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy, turizm sektörünün önde gelen sivil toplum kuruluşu temsilcileriyle Bakanlıkta bir araya geldiklerini açıkladı. Ersoy, TÜROB, BETUYAP, TÜROFED, AKTOB ve TTYD temsilcileriyle sektördeki güncel gelişmelerin değerlendirildiğini ve turizmde sürdürülebilir büyüme ile yatırım ortamının güçlendirilmesine yönelik istişareler yapıldığını belirtti.

Hibya Haber Ajansı

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.