Netanyahu: Kendi bağımsız silah ağımıza ihtiyacımız var « Son Bülten

23 Haziran 2026 - 13:05

Netanyahu: Kendi bağımsız silah ağımıza ihtiyacımız var

Kudüs, 23 Haziran (Hibya)- İsrail Başbakanı Benjamin Netanyahu, yedek muharip subaylarla gerçekleştirdiği görüşmede İsrail’in savunma kapasitesi ve bölgesel güvenlik konularına ilişkin değerlendirmelerde bulundu.

Netanyahu: Kendi bağımsız silah ağımıza ihtiyacımız var
Son Güncelleme :

23 Haziran 2026 - 13:13

İsrail Başbakanı Benjamin Netanyahu, Gush Etzion’daki Kibbutz Migdal Oz’da düzenlenen programda yedek muharip subaylar kursuna katılarak çeşitli alanlardaki zorlukları ele aldıklarını belirtti.

ABD’nin İsrail’e sağladığı desteği takdir ettiklerini ifade eden Netanyahu, ülkenin savunma alanında daha bağımsız bir yapıya kavuşması gerektiğini söyledi. 

Netanyahu, “Amerikalı dostlarımızdan aldığımız desteği derinden takdir ediyorum, ancak bağımlılıktan kurtulmalı ve kendi bağımsız silah ağımızı kurmalıyız.” dedi.

İran ve İran destekli gruplara karşı mücadele yürüttüklerini belirten Netanyahu, “Şu anda İran ve vekillerine karşı duruyoruz. Onlara darbeler indirdik. Henüz bitmedi, ancak bu bizim gücümüze bağlı. 30 yıl sonra nerede olacağımız gücümüze bağlı. Bu nedenle, şu anda yaptığımız şey büyük bir güç inşa etmektir” ifadelerini kullandı.

Netanyahu, savunma sanayisinde yerli üretimin önemine dikkat çekerek, İsrail’in kendi silahlarını üretmesi ve bağımsız bir silah tedarik ağı oluşturması gerektiğini ifade etti.

Hibya Haber Ajansı

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.