İçişleri Bakan Yardımcısı Çelik, Kütahya’da ziyaretlerde bulundu « Son Bülten

23 Haziran 2026 - 11:38

İçişleri Bakan Yardımcısı Çelik, Kütahya’da ziyaretlerde bulundu

İçişleri Bakan Yardımcısı Ali Çelik, Kütahya ziyaretleri kapsamında il protokolü tarafından karşılandı.

İçişleri Bakan Yardımcısı Çelik, Kütahya’da ziyaretlerde bulundu
Son Güncelleme :

23 Haziran 2026 - 11:59

İçişleri Bakan Yardımcısı Ali Çelik, Kütahya ziyaretleri kapsamında il protokolü tarafından karşılandı.

Programda Kütahya Belediye Başkanı Eyüp Kahveci ve il protokolü hazır bulunurken, Çelik’in daha önce 2020-2023 yılları arasında Kütahya Valiliği görevinde bulunması nedeniyle ziyaretin ayrı bir anlam taşıdığı belirtildi.

Karşılama programının ardından Kütahya Valisi Musa Işın ile makamda bir görüşme gerçekleştirildi. Görüşmede şehirde devam eden projeler, yatırım süreçleri ve kalkınma başlıkları ele alındı.

Ziyaretin, karşılıklı değerlendirmeler ve iyi dilek temennilerinin ardından hatıra fotoğrafı çekimiyle sona erdiği bildirildi.

Hibya Haber Ajansı

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.