Bakan Çiftçi: Sahipsiz hayvanlar için çalışmalar sürüyor « Son Bülten

22 Haziran 2026 - 22:38

Bakan Çiftçi: Sahipsiz hayvanlar için çalışmalar sürüyor

İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, Hayvanları Koruma Kanunu kapsamında valilerle gerçekleştirilen güvenlik toplantısında sahipsiz hayvanlara yönelik yürütülen çalışmaları değerlendirdiklerini açıkladı.

Bakan Çiftçi: Sahipsiz hayvanlar için çalışmalar sürüyor
Son Güncelleme :

22 Haziran 2026 - 22:43

İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, Hayvanları Koruma Kanunu kapsamında valilerle Video Konferans Sistemi üzerinden gerçekleştirilen Güvenlik Toplantısı’nda sahipsiz hayvanlara yönelik yürütülen çalışmaları değerlendirdiklerini duyurdu.

Bakan Çiftçi, toplantıda doğal yaşam alanlarının yapım süreçleri ile sokaktaki sahipsiz hayvanların bu alanlara taşınmasına yönelik çalışmaların son durumunun ele alındığını belirtti. Ayrıca illerde yürütülen uygulamalara ilişkin valilerden bilgi alındığını ifade etti.

Sahipsiz hayvanların güvenli yaşam koşullarına kavuşturulmasının hedeflendiğini vurgulayan Çiftçi, hayvanların sokakta yaşam mücadelesi vermek zorunda kalmadan, doğal yaşam alanlarında barınma ve gıdaya erişim imkanına sahip olacaklarını kaydetti. Çiftçi bu alanlarda veteriner hekimlerin gözetiminde sağlıklı ve güvenli bir yaşam sürmelerinin amaçlandığını belirtti.

Bakan Çiftçi, açıklamasında vatandaşların huzuru, şehirlerin güvenliği ve tüm canlıların yaşam hakkının korunması için çalışmaların kararlılıkla sürdürüleceğini ifade etti.

 

Hibya Haber Ajansı

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.