Düzce’de mutfak atölyesi kursiyerleri tadım gününde ürünlerini tanıttı « Son Bülten

22 Haziran 2026 - 18:04

Düzce’de mutfak atölyesi kursiyerleri tadım gününde ürünlerini tanıttı

Düzce Belediyesi’nin ‘Mutfak Atölyesi Tarım Akademisinde Kuruluyor’ projesi kapsamında eğitim alan kursiyerler, Mutfak Sanatları Merkezi’nde düzenlenen tadım gününde hazırladıkları profiterolü katılımcılara sundu.

Düzce’de mutfak atölyesi kursiyerleri tadım gününde ürünlerini tanıttı
Son Güncelleme :

22 Haziran 2026 - 17:53

Düzce Belediyesi tarafından yürütülen ‘Mutfak Atölyesi Tarım Akademisinde Kuruluyor’ projesi kapsamında eğitim alan kursiyerler, düzenlenen tadım gününde hünerlerini sergiledi.

Mutfak Sanatları Merkezi’nde gerçekleştirilen etkinlikte şef adayları tarafından hazırlanan profiterol, katılımcılara ikram edildi. Tatlı, lezzeti ve sunumuyla davetlilerden tam not aldı.

Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı koordinasyonunda, Doğu Marmara Kalkınma Ajansı (MARKA) aracılığıyla yürütülen SOGEP kapsamında desteklenen proje çerçevesinde eğitimlerin sürdüğü belirtildi. Kursiyerlerin, etkinlik sayesinde profesyonel mutfak ortamında geri bildirim alma imkanı bulduğu ifade edildi.

 

Hibya Haber Ajansı

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.