Başkan Dutlulu, antrenörlerle bir araya geldi « Son Bülten

22 Haziran 2026 - 16:58

Başkan Dutlulu, antrenörlerle bir araya geldi

Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu, Manisa Büyükşehir Belediyespor Kulübü bünyesinde görev yapan antrenörlerle bir araya geldi.

Başkan Dutlulu, antrenörlerle bir araya geldi
Son Güncelleme :

22 Haziran 2026 - 16:38

Manisa Büyükşehir Belediyesi ve Manisa Büyükşehir Belediyespor iş birliğiyle 21 Haziran Dünya Antrenörler Günü kapsamında MASYA Sosyal Tesisleri’nde düzenlenen programda, kentin spor vizyonu, altyapı çalışmaları ve yeni tesis hedefleri ele alındı.

Programa Başkan Dutlulu’nun yanı sıra belediye ve kulüp yöneticileri ile çeşitli branşlarda görev yapan antrenörler katıldı.

Başkan Besim Dutlulu, “Biz bir belediyeyiz ve halkın kaynaklarını, imkanlarını yine halkımız ve geleceğimiz için kullanıyoruz” dedi.

Hibya Haber Ajansı

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.