Giresun’da şehir estetiği için peyzaj çalışmaları sürüyor « Son Bülten

22 Haziran 2026 - 14:39

Giresun’da şehir estetiği için peyzaj çalışmaları sürüyor

Giresun Belediyesi, yaz mevsimiyle birlikte kent genelinde peyzaj çalışmalarını hızlandırdı. Park, kavşak ve refüjlerde gül ve mevsimlik çiçek dikimi yapılırken, şehirde daha estetik ve yeşil bir görünüm oluşturulması hedefleniyor.

Giresun’da şehir estetiği için peyzaj çalışmaları sürüyor
Son Güncelleme :

22 Haziran 2026 - 14:53

Giresun Belediyesi, yaz mevsiminin başlamasıyla birlikte kent genelinde peyzaj çalışmalarını hızlandırdı. Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri, Bulancak durağı bölgesindeki dönel kavşak ve orta refüjlerde gül ve mevsimlik çiçek dikimi gerçekleştirdi.

Şehir genelinde parklar, yeşil alanlar, kavşaklar ve sahil güzergahlarının çiçeklendirilmesiyle kentin estetik görünümünün artırılması hedefleniyor. Yetkililer, yaz boyunca peyzaj çalışmalarının aralıksız devam edeceğini ve ortak yaşam alanlarının daha yeşil ve düzenli hale getirileceğini belirtti.

Hibya Haber Ajansı

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.