Antalya’da 19 ilçede aşure ikramı yapılacak « Son Bülten

22 Haziran 2026 - 13:11

Antalya’da 19 ilçede aşure ikramı yapılacak

Antalya Büyükşehir Belediyesi, Muharrem Ayı boyunca 19 ilçede vatandaşlara aşure ikram edecek.

Antalya’da 19 ilçede aşure ikramı yapılacak
Son Güncelleme :

22 Haziran 2026 - 12:38

Antalya Büyükşehir Belediyesi, Muharrem Ayı boyunca 19 ilçede vatandaşlara aşure ikramında bulunacak.

Belediyeden yapılan açıklamaya göre, Merkez, Manavgat ve Alanya aşevlerinde hazırlanan aşureler yaklaşık 40 bin kişiye ulaştırılacak. Uygulamayla birlik, beraberlik ve paylaşma kültürünün yaşatılmasının hedeflendiği belirtildi.

 

Hibya Haber Ajansı

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.