Bayraktar: Enerji ve maden yatırımlarında uluslararası marka değerini artıracağız « Son Bülten

28 Haziran 2026 - 17:12

Bayraktar: Enerji ve maden yatırımlarında uluslararası marka değerini artıracağız

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, Dış Ekonomik İlişkiler Kurulu (DEİK) Enerji İş Konseyi Başkanı Sarper Cengiz ve yönetim kurulu üyelerini bakanlıkta kabul etti.

Bayraktar: Enerji ve maden yatırımlarında uluslararası marka değerini artıracağız
Son Güncelleme :

17 Haziran 2026 - 15:54

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, DEİK Enerji İş Konseyi Başkanı Sarper Cengiz ve yönetim kurulu üyeleriyle görüşme gerçekleştirdi.

Bakan Bayraktar, gerçekleştirilen görüşmede Türkiye’nin enerji ve maden yatırımları alanında yurt dışında sahip olduğu potansiyelin daha etkin değerlendirilmesine yönelik konuları ele aldıklarını belirtti. Toplantıda, uluslararası alanda Türkiye’nin marka değerini artıracak adımlar üzerine değerlendirme yaptı.

Görüşmeye ilişkin açıklama yapan Bayraktar, “Ülkemizin enerji ve maden yatırımları alanında yurt dışında sahip olduğu güçlü potansiyelin daha etkin değerlendirilmesi ve uluslararası marka değerimizin artırılması için atılabilecek adımları ele aldık.” ifadelerini kullandı.

Kamu ve özel sektör arasındaki iş birliğinin önemine dikkat çeken Bayraktar, “Türkiye’nin hedeflerine ulaşması için kamu-özel sektör iş birliğini güçlendirerek çalışmalarımızı ortak akılla sürdürmeye; iş dünyamızın yanında olmaya ve karşılaşılan sorunların çözümüne destek vermeye devam edeceğiz.” dedi.

Bayraktar, enerji ve madencilik alanlarında Türkiye’nin uluslararası etkinliğini artırmaya yönelik çalışmaların ilgili paydaşlarla iş birliği içinde sürdürüleceğini kaydetti.

Hibya Haber Ajansı

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.