Vali Yavuz, Maarif Orkestrası konserine katıldı « Son Bülten

26 Haziran 2026 - 14:25

Vali Yavuz, Maarif Orkestrası konserine katıldı

Adana Valiliği himayesinde yürütülen “Eğitim Kenti Adana” projesi kapsamında Maarif Orkestrası konseri düzenlendi.

Vali Yavuz, Maarif Orkestrası konserine katıldı
Son Güncelleme :

17 Haziran 2026 - 13:58

Adana Valiliği himayesinde yürütülen “Eğitim Kenti Adana” projesi kapsamında İl Milli Eğitim Müdürlüğü Maarif Orkestrası tarafından konser düzenlendi. Merkez Park Açık Hava Amfisi’nde gerçekleştirilen programa Vali Mustafa Yavuz, protokol üyeleri, öğretmenler, öğrenciler ve vatandaşlar katıldı.

Konserde Maarif Orkestrası’nın Anavarza Antik Kenti ve Anavarza Kalesi’nde çekilen klibinin ilk gösterimi yapıldı. 

Programda konuşan Adana Valisi Mustafa Yavuz, öğretmenlerin sanatsal performanslarına dikkat çekerek emeği geçenlere teşekkür etti. Etkinliğin eğitim, kültür ve sanat alanındaki çalışmalara katkı sunduğu ifade edildi.

Hibya Haber Ajansı

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.