Uraloğlu: Saipem 7000 İstanbul Boğazı’ndan güvenli şekilde geçiş yapıyor « Son Bülten

26 Haziran 2026 - 17:45

Uraloğlu: Saipem 7000 İstanbul Boğazı’ndan güvenli şekilde geçiş yapıyor

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdülkadir Uraloğlu, 198 metre uzunluğundaki yarı batık vinç gemisi Saipem 7000’in İstanbul Boğazı geçişinin Kıyı Emniyeti Genel Müdürlüğü koordinasyonunda güvenli şekilde gerçekleştirildiğini açıkladı.

Uraloğlu: Saipem 7000 İstanbul Boğazı’ndan güvenli şekilde geçiş yapıyor
Son Güncelleme :

17 Haziran 2026 - 9:54

Bakan Uraloğlu, 198 metre uzunluğa sahip dünyanın en büyük yarı batık vinç gemilerinden biri olan Saipem 7000’in İstanbul Boğazı geçişine ilişkin açıklamada bulundu.

Bakan Uraloğlu, geminin geçişinin Kıyı Emniyeti Genel Müdürlüğü koordinasyonunda emniyetli bir şekilde gerçekleştirildiğini belirtti.

Söz konusu geçişin, İstanbul Boğazı’ndaki yoğun deniz trafiği içinde özel planlama ve güvenlik önlemleriyle yürütüldüğü ifade edilirken, operasyonun herhangi bir aksaklık yaşanmadan tamamlanması için ilgili birimlerin koordineli şekilde çalıştığı aktarıldı.

Hibya Haber Ajansı

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.