Bakan Tekin, Giresun’da öğrenci ve öğretmenlerle buluştu « Son Bülten

27 Haziran 2026 - 00:45

Bakan Tekin, Giresun’da öğrenci ve öğretmenlerle buluştu

Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin, Giresun’daki Mimar Sinan Anadolu Lisesi’ni ziyaret ederek öğrenciler ve öğretmenlerle bir araya geldi.

Bakan Tekin, Giresun’da öğrenci ve öğretmenlerle buluştu
Son Güncelleme :

03 Haziran 2026 - 17:08

12 views

Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin, Giresun’daki Mimar Sinan Anadolu Lisesi’nde öğretmen ve öğrencilerle bir araya geldi.

Bakan Tekin, ziyaret kapsamında öğrencilerin sorularını yanıtladıklarını ve öğretmenlerle eğitim çalışmaları üzerine değerlendirmelerde bulunduklarını belirtti.

Bakan Tekin, “Gençlerimiz, Türkiye Yüzyılı’nın asıl sahibi ve yarınlarımızın en büyük güvencesidir” sözleriyle, bakanlık olarak öğrencileri her alanda desteklemeye kararlılıkla devam edeceklerini ifade etti.

Tekin ayrıca, öğrencilere başarı dileklerini ileterek öğretmenlere katkılarından dolayı teşekkür etti.

Hibya Haber Ajansı

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.