Kayseri’de hafta içi ilk ulaşım ücretsiz « Son Bülten

26 Haziran 2026 - 21:56

Kayseri’de hafta içi ilk ulaşım ücretsiz

Kayseri Büyükşehir Belediyesi, Türkiye’nin yerli ödeme yöntemi TROY ile yaptığı iş birliği kapsamında şehir içi ulaşımda yeni bir kampanya başlattı. Uygulamayla birlikte hafta içi ilk binişin ücretsiz olacağı açıklandı.

Kayseri’de hafta içi ilk ulaşım ücretsiz
Son Güncelleme :

02 Haziran 2026 - 12:43

10 views

Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Memduh Büyükkılıç, yapılan iş birliğiyle vatandaşlara ulaşımda yeni bir kolaylık sağlandığını belirterek, uygulamanın Haziran ayı boyunca geçerli olacağını bildirdi. Kampanya kapsamında TROY logolu kartlarla yapılacak ilk şehir içi ulaşımın hafta içi her gün ücretsiz olacağı ifade edildi.

Açıklamaya göre, 1–30 Haziran 2026 tarihleri arasında Kayseri Büyükşehir Belediyesi Ulaşım A.Ş. hatlarında TROY logolu kartlarla yapılacak ilk binişin ücretinin TROY tarafından karşılanacağı belirtildi. Kampanyadan temassız özellikli banka kartı, kredi kartı, ön ödemeli kartlar ve mobil ödeme (NFC) ile yapılan işlemlerin faydalanacağı kaydedildi.

Her bir TROY logolu kartın kampanyadan günde yalnızca bir kez yararlanabileceği belirtilirken, uygulama için kullanıcıların ayrıca bir işlem yapmasına gerek olmadığı, ödemenin sistem üzerinden otomatik olarak ücretsiz uygulanacağı aktarıldı.

Büyükkılıç, yaptığı açıklamada, “Türkiye’nin yerli ve milli ödeme sistemi TROY ile yapılan bu iş birliği vesilesiyle hemşehrilerimizin lehine bir uygulamayı daha hayata geçiriyoruz. Ulaşımda yenilikçi uygulamaları desteklemeye devam edeceğiz” ifadelerini kullandı.

 

Hibya Haber Ajansı

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.